شهردار شیراز آمادگی نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری در مواجهه با بارندگی پیش‌رو را اعلام کرد.

شهردار شیراز: برای بارندگی‌ها آمادگی داریم

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن اسدی جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز که به‌منظور آماده‌باش نیروها در مواجهه با وضعیت جوی پیش شده برگزار شد، از آمادگی نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات شهرداری شیراز خبر داد و افزود: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مشکلی برای مردم به‌وجود نیاید.
اسدی با بیان اینکه نگاهمان به مسائل مدیریت شهری عمیق بوده، گفت: تمامی‌ کاستی‌ها و مسائل هر منطقه و گلوگاه‌های حساس را بررسی می‌کنیم و اجازه تکرار تجارب تلخ گذشته را نخواهیم داد.
شهردار شیراز بر لزوم فعالیت‌های زیباسازی، رنگ‌آمیزی و گلکاری محیطی این کلانشهر به‌منظور آمادگی برای استقبال از میهمانان نوروزی نیز تأکید کرد.
معاون شهردار و سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز نیز در این جلسه بر آمادگی مدیریت بحران شهری در مواجهه با بارش‌های پیش رو تأکید کرد.
غلامرضا غلامی با اشاره به پایش مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: با اهتمام بیشتری برای مدیریت بارش‌های پیش رو آماده هستیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز بر حساسیت خدمات‌رسانی در شهرداری تأکید و خاطرنشان کرد: زیبنده نیست در خدمت‌رسانی به مردم این کلانشهر خللی به وجود بیاید.
سخنگوی ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در این جلسه آخرین تغییرات جوی و تأثیر سامانه بارشی بر کلانشهر شیراز، نوع بارش‌ و میزان آن را تشریح کرد.
در این جلسه که با حضور شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها و دیگر مدیران شهرداری شیراز برگزار شد، اقدامات مدیریت بحران در مقابله با سیلاب احتمالی ارائه شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.