به همت بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشجویان این نهاد علمی فرهنگی ضمن استشمام عطر شهید گمنام در فضای دانشگاه از حضور این یادگار دفاع مقدس استقبال کردند. 

استقبال دانشجویان دانشگاه رضوی از حضور شهید گمنام 

به گزارش قدس خراسان، به نقل از دانشگاه علوم اسلامی رضوی، با پیگیری بسیج طلاب دانشگاه در ایام عزای فاطمی یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته و در مراسمی معنوی با دعا و مداحی تشییع شد.


حضور این شهید گرانقدر در این مراسم که با حضور و استقبال دانشجویان، طلاب بسیجی، استادان دانشگاه و مسئولان برگزار شد، پیام ایثار و از خودگذشتگی همراه با استقامت و ایستادگی را به عطر خویش در خاطر همگان ماندگار کرد.


علی عبودی، فرمانده بسیج طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی، شهیدان را سند حقانیت انقلاب اسلامی دانست که نشان افتخار، ایثار و فداکاری و مظلومیت ملت قهرمان ایران را به همراه دارند.


فرمانده بسیج طلاب دانشگاه علوم اسلامی رضوی با اشاره به ۲۰ شهید دانشجوی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در دوران دفاع مقدس، این نهاد علمی فرهنگی را یک سنگر مستحکم در مقابل دشمن معرفی کرد.


عبودی درباره این شهید گمنام گفت: شهید ۱۹ ساله بوده که در عملیات بدر در منطقه شرق دجله حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.