استاندار خراسان رضوی در پیامی به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه بسیج پرچمدار آزادی و عدالت و انسانیت است، نوشت: بزرگداشت مقام بسیج و بسیجی تقدیر و تقویت آرمان‌هایی است که جهان امروز به آن نیاز دارد.

جهان امروز به تقویت آرمان‌های بسیج نیاز دارد

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در این پیام با تجلیل از مقام بسیج به مولفه‌های فرهنگ بسیجی اشاره و اظهار کرد: آرمان‌هایی که غزه شریف نیز فصل مشترکش با آن، استقامت در برابر رژیم صهیونیستی است و در برابر جنایتکاری‌های این رژیم عزتمندانه ایستادگی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بسیجی افسر آزاده اردوی ایمان و بسیج صدای صلابت ایران است، گفت: بسیج مظهر اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در این پیام آورده است: بسیج تداوم خون سیدالشهدا (ع) و رهروی حضرت زهرا (س) است که شهادت در راه خدا را به فرزندان معصوم خویش آموختند و این بانوی دو عالم الگوی فداکاری و ایثار در دنیا و آخرت برای تمامی زنان جهان به شمار می‌رود.

نظری اظهار کرد: اینک بار دیگر بر استواری و ایستادگی در راه نظام و انقلاب اسلامی با امام راحل «ره» و مقام معظم رهبری، تجدید عهد و پیمان می‌بندیم، که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون خویش را برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی نثار کنیم.

استاندار خراسان رضوی در این پیام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته بسیج نوشت: بسیج امروز پرچمدار آزادی و عدالت است و با پایداری خویش، سران استکبار را نگران کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.