معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: تمامی انبارهای این سازمان تا چند ماه آینده قفسه‌بندی تعدادی از انبارهای استیجاری‌ای خریداری می‌شود.

تمامی انبارهای سازمان اموال تملیکی تا چندماه آینده ساماندهی می‌شود

به گزارش ایرنا، علی جمشیدی در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان اموال تملیکی، اظهار داشت: ۱۶ هزار مترمربع از انبارهای این سازمان قفسه‌بندی شده و تا چند ماه آینده تمامی انبارها ساماندهی می‌شود.

وی افزود: ۷۰ میلیارد تومان منابع برای قفسه‌بندی این انبارها پیش‌بینی و تأمین اعتبار شده است.

جمشیدی با بیان اینکه کارهای برجامانده در سازمان اموال تملیکی زیاد است، گفت: یکی از وظایف این سازمان انبارداری است در حالی که ۸۰ درصد انبارها استیجاره‌ای هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: مجموعه ۱۴ هزار متر انبار برای استان خوزستان خریداری شده که ارزش این انبار ۷۶ میلیارد تومان است همچنین در هرمزگان قطعه زمینی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و در استان بوشهر نیز قطعه زمینی قرار است خریداری شود.

وی تأکید کرد: برای ساماندهی انبارهای اموال تملیکی باید مدیران این سازمان در استان‌ها از منابع استانی کمک بگیرند.

جمشیدی با اشاره به اصلاح ساختار و ساماندهی انبارهای اموال تملیکی گفت: رییس قوه قضاییه از انبار سازمان اموال تکمیلی در بوشهر بازدید کرد و بر اصلاح ساختار این سازمان، تسریع در تعیین تکلیف اموال و ساماندهی انبارها تأکید کردند.

وی بیان داشت: درگذشته سازمان اموال تملیکی مغفول مانده بود و وضعیت مناسبی نداشت که با پیگیری دولت سیزدهم شاهد بهبود وضعیت انبارها از لحاظ تجهیز و سرعت در تعیین تکلیف اموال هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از اصلاح ساختار و قانون این سازمان خبر داد و گفت: طبق قانون برنامه ششم توسعه هر پنج سال باید ساختار سازمان‌ها اصلاح شود این در حالی است که ساختار سازمان اموال تملیکی برای ۳۰ سال گذشته است.

جمشیدی تأکید کرد: وظیفه سازمان اموال تملیکی صرفاً انبارداری نیست؛ بلکه وظایف این سازمان پیچیده و فرایند تعیین تکلیف کالاها متنوع است؛ ازاین‌رو اولویت اول اصلاح ساختار این سازمان بود که ارتقا پیدا کرد.

وی گفت: مبنای توزیع نیروی انسانی با سه شاخص وضعیت پرونده‌ها، فروش و تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی است در همین راستا وضعیت نیروهای انسانی را پیگیری می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.