فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از اعلام محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در مشهد خبرداد.

محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدای گمنام در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر غلامی اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان، پلیس راهور خراسان رضوی طرح ترافیکی ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع پیکر شهدای گمنام در دستور کار قرار دارد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی افزود: بر این اساس ورود خودروهای سواری به رینگ میدان شهدا در ضلع شمال از خیابان عبادی تقاطع عبادی و خواجه ربیع و کنارگذر ورود به میدان شهدا و ضلع جنوب خیابان خمینی (ره) از کنارگذر مقابل آموزش و پرورش و ضلع غرب از میدان توحید در صورت لزوم و ضلع شرق از تقاطع شهدا اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح ترافیکی محدوده حرم مطهر شامل استقرار تیم‌های پلیس در میدان شهدای گوهرشاد و خیابان نواب و میدان بسیج و تقاطع دانش و خیابان شهید اندرزگو و خیابان آیت الله بهجت و خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام است.

غلامی گفت: هرگونه محدودیت و جلوگیری از تردد خودروها بنا به وضعیت موجود خواهد بود و تا زمانی که تردد وسایل نقلیه مقدور باشد پلیس اقدام به روانسازی ترافیک خواهد کرد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین برای خیابان شیرازی محدودیت توقف در رینگ میدان شهدا و طول خیابان شیرازی تا حرم مطهر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: استقرار تیم‌های پلیس راهور مشهد در معابر بزرگراهی هم با توجه به حضور زائرین و مجاورین مورد توجه ویژه قرارگرفته و پلیس بزرگراه با استقرارتیم‌ها نسبت به کنترل ترافیک تا پایان مراسم در خدمت مردم خواهد بود.

غلامی از کلیه زائرین و مجاورین خواست تا در این مدت که زائران صورت پیاده به سمت حرم رضوی حرکت خواهند کرد، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مانند همیشه یار پلیس باشند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.