رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد درباره کارت های هدیه اعضای شورای شهر مشهد توضیح داد.

ماجرای جنجال ۱۵۰ کارت هدیه اعضای شورای شهر چه بود؟ 

به گزارش قدس خرسان، در حاشیه شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد، بین ضمیری و منصوریان دو عضو شورا درگیری لفظی به وجود آمد. در این گفت و شنودها ضمیری از لزوم تعیین تکلیف ۱۵۰ کارت هدیه اعضای شورای شهر گفت و ادامه داد: باید مشخص شود که چه کسی دنبال سوء استفاده است، ۱۵۰ کارت هدیه‌ای که گرفتید مشخص کنید که کجا هزینه شده است.


منصوریان نیز در پاسخ گفت: اشتباه از من بود که برای تائید صلاحیت شما تلاش کردم. من پیگیری می‌کنم که دیگر تهمت نزنید.


این درگیری لفظی دو طرفه پیش از آغاز وقت دوم صحن علنی انجام و با وساطت دیگر اعضا خاتمه یافت؛ خبرنگار ما برای روشن شدن ابعاد این ماجرا ابتدا به سراغ حمید ضمیری رفت، وی در سخنان کوتاهی گفت: این ماجرا یک بحث داخلی شوراست و جنبه عمومی ندارد. ما سعی می‌کنیم از حقوق مردم دفاع کرده و به دنبال خدمت بیشتر باشیم.

در ادامه حجت الاسلام حسن منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در توضیح این اتفاق به خبرنگار قدس خراسان گفت: این کارت ها مربوط به محل تبصره ۸ قانون بودجه بوده که براساس آن باید به هر عضو ۱۰ کارت هدیه برای مصارفی که در این تبصره آمده و دراختیار اعضا قرار گیرد. من در جلسه ای با شهردار مشهد بودم که وی پاکت این ۱۵۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی را به من داد و گفت شما که میروید این کارت ها را هم به اعضا شورا بدهید من هم رسید کردم و کارت ها را دریافت کردم.


وی توضیح داد: پیش از این هم یک بار به اقای دبیریان، یک بار ناصحی و یک بار موحدیان این کارت ها را تحویل شده بود و من هم این بار گرفتم و به رئیس شورا دادم تا هر عضو شورا کارت خود را گرفته و رسیدش را به اقای موحدیان بدهد اما ظاهرا برخی از اعضا این کارت ها را دریافت نکردند.


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد در ادامه گفت: مثلا آقای ضمیری گفتند من این کارت ها را دریافت نمیکنم چون از مشکلات حقوقی بعدی آن میترسم، من هم به اقای موحدیان بعد از یک هفته گفتم چون من رسید دادم، باقی مانده کارت ها را بدهید تا عودت داده و رسیدم را بگیرم. حالا میگویند این کارت ها کجاست!


منصوریان تصریح کرد: به مسئول دفترم گفتم که همین امروز کتبا نامه ای به رئیس شورا و دفتر شهردار بزنند تا به صورت مکتوب شرح این رسید ها و کارت های تحویل شده به اعضا مشخص شود و کارت هایی که برگشت خورده نیز مشخص گردد، اما من این موضوع را پیگیری قضایی خواهم کرد چون این موضوع یعنی تهمت دزدی.

گزارش: نوید زنده روحیان
انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.