وزارت صمت، ادعای رسانه‌های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب و ... درباره اینکه وزیر صمت، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده، تکذیب کرد.

تکذیب ادعای منتقدان دولت درباره سخنان وزیر صمت

به گزارش قدس آنلاین، در جوابیه وزارت صمت آمده است:‌ در روزهای اخیر رسانه‌های منتقد دولت از جمله دنیای اقتصاد، فرارو، انتخاب، اقتصاد ۲۴ و چند سایت و رسانه زنجیره‌ای دیگر، مطالب کذبی با عنوان وزیر صمت مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرد، منتشر کرده‌اند.

البته تیترسازی‌های دروغین این رسانه‌ها علیه مسئولان دولت سیزدهم، چیز جدیدی نیست و به عادت روزانه آنها تبدیل شده و هرجا که نتوانند از سخنان مسئولان دولتی حتی با تقطیع و تحریف، تیتر مدنظر خود را دربیاورند به ناچار به تیترهای دروغین روی می‌آورند و جمله‌ای را به مسئولان دولتی ربط می‌دهند که اصلا وی نگفته است.

مورد اخیر نیز انتساب این جمله به وزیر صمت است که وی مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی کرده است.

مثلا در مطلب روزنامه زنجیره‌ای دنیای اقتصاد آمده است: منحنی قیمت خودرو در حالی روزبه‌روز بالا می‌رود و مرزها را یک به یک می‌شکند که وزیر صنعت، معدن و تجارت تلویحا شهروندان را مقصر این اوضاع آشفته اعلام کرد.

این در حالی است که وزیر صمت نه تلویحا و نه تصریحا و نه مستقیم و نه غیرمستقیم، مردم را مقصر گرانی خودرو معرفی نکرده است.

این رسانه‌ها پیش از این نیز واردات خودرو را وعده توخالی وزیر صمت معرفی می‌کردند اما پس از آغاز واردات، نسبت به اکاذیب خود با سکوت عبور کردند و فعلا در حال شمردن تعداد خودروهای وارداتی هستند. آنها اکنون هم تلاش دارند با انتساب مطالب دروغ به وزیر صمت، رویکرد همیشگی خود را ادامه دهند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.