معاون ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی دانشگاه علم و صنعت گفت: دشمن را در عرصه اخیر هم شکست خواهیم داد.

سردار شکارچی: دشمن را در عرصه اخیر هم شکست خواهیم داد

به گزارش قدس آنلاین، سردار شکارچی معاون و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، گفت: نسبت به آدم معترض ما بحث «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ» نداریم «رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» داریم. «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ» شامل اغتشاشگر و کسی که برای ورود داعش و منافقین به ایران و تجزیه ایران بسترسازی می کند، می شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر حاج قاسم نبود داعش ایران و سایر کشورهای اسلامی را ویران می کرد. کسانی که اغتشاش می کنند اگر کوتاه بیایم خطر ورود امثال داعش به کشور را فراهم می کنند

وی افزود: نظام اسلامی حتی به اغتشاشگران هم فرصت داده که به راه بیایند و توبه کنند. بر خلاف آنچه در فضای مجازی و ماهواره ها نمایش داده می شود، دشمنان ما خیلی ذلیل هستند.

سردار شکارچی در ادامه تاکید کرد: دشمن را در عرصه اخیر هم شکست خواهیم داد چون ما دو تابلو جلوی خودمان داریم که شامل پیروزی یا شهادت است

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یا باید پیروز باشیم یا نباید باشیم. راهبرد دشمن این نیست، راهبرد دشمن این است که به محض متوجه نبودن بشود تسلیم می شود. محاسبات دشمن، محاسبات غلطی است و این محاسبات برای کف میدان کارساز نیست برای همان فضای مجازی و رسانه ها خوب است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.