فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم تروریستی که شب گذشته در زاهدان متلاشی شد، به طور مستقیم با دشمنان خارج کشور در ارتباط بوده و تحت آموزش‌های آنها قرار داشته است.

انهدام تیم تروریستی در زاهدان

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد قنبری اظهار کرد: اعضای این تیم ضد امنیتی طی هفته‌های اخیر چندین مورد حمله مسلحانه با هدف ترور کارکنان انتظامی به واحدهای کشتی پلیس داشته‌اند و در ادامه فیلم اقدامات خود را توسط رسانه‌های معاند منتشر می‌کردند.

وی افزود: همه اعضای این باند شش نفره به علاوه سه نفر که با آنها همکاری داشتند، شب گذشته در پی اقدامات اطلاعاتی با عملیاتی پیچیده دستگیر شدند؛ آنها تاکنون به اقدامات شرورانه خود اعتراف کرده‌اند و طبق اعترافات قصد داشتند واحدهای گشتی پلیس را ادامه دهند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در بررسی مخفیگاه این تیم ضدامنیتی مقداری سلاح و مهمات شامل کلت کمری و کلاشینکف و شش دستگاه خودرو از این تیم که عملیات‌های خود را با این خودروها انجام می‌دادند، کشف شد. پیرو بررسی به عمل آمده مشخص شد خودروها سرقتی است.

قنبری ادامه داد: از این گروه تروریستی مدارک و فیلم‌هایی کشف و ضبط شده که در حال بررسی است.

وی گفت: در پی بازجویی به عمل آمده مشخص شد این تیم علاوه بر اقداماتی که علیه گشت‌های انتظامی انجام می‌دادند، پیش از این مرتکب چندین مورد سرقت مسلحانه و راهزنی نیز شده‌اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی ویژه از همکاری مردمی در رابطه با دستگیری این عوامل ضدامنیتی، گفت: کارکنان انتظامی در کنار سایر نیروهای امنیتی با تمام توان مقابل اقدامات ضدامنیتی ایستاده‌اند و همه اقدامات اشرار و معاندان در رصد اطلاعاتی قرار دارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.