رئیس پلیس راه کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، انسداد راه در محورهای اصلی وجود نداشته است.

انسداد راه در محورهای اصلی نداریم/ پرهیز از سفرهای غیرضروری

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن مؤمنی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، در محورهای اصلی انسداد راه وجود نداشته است. شاید برخی از محورهای روستایی و فرعی برای یکی دو ساعتی دچار مشکلاتی شده باشند اما به سرعت رفع شده است.

وی گفت: برخی از محورها که انسداد فصلی دارند و هر سال در زمستان با بارش برف دچار این مشکلات می‌شوند مانند محورهای وازک به بلده، سروآباد به پاوه، لاسم به ارجمند، هشتگرد به طالقان و گنجنامه به تویسرکان که دچار انسداد فصلی هستند. محور قدیم خرم آباد به پل دختر نیز مسدود بوده و جایگزین آن محور آزادراه خرم آباد به پل زار است.

سردار مؤمنی توصیه کرد: رانندگان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و اگر ضرورتی برای سفر دارند با استفاده از تلفن‌های ۱۲۰ و ۱۴۱ از وضعیت راههای کشور اطلاع کسب کنند.

وی افزود: رانندگان حتماً زنجیر چرخ داشته باشند اگر در محورهایی نیاز به بستن زنجیر چرخ باشد و رانندگان از آن استفاده نکرده باشند از ترددشان جلوگیری می‌شود و حتی جریمه نیز اعمال خواهد شد. چون برخی از افراد به توصیه‌ها عمل نمی‌کنند و هم خودشان را دچار مشکل می‌کنند و هم دیگران را به دردسر می‌اندازند. همچنین با توجه به لغزندگی جاده‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند چون در برخی از بزرگراه‌ها شاهد تصادفات جاده‌ای بوده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.