معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: با توجه به آغاز سویه جدید بیماری کرونا در کشور باید جامعه نسبت به این موضوع حساسیت جدی‌تر داشته باشد.

لزوم تشدید مراقبت‌های بهداشتی جهت پیشگیری از موج جدید کرونا در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: با توجه به آغاز سویه جدید بیماری کرونا در کشور باید جامعه نسبت به این موضوع حساسیت جدی‌تر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه زحمات جامعه پزشکی همیشه باید یادآوری شود، گفت: با تزریق دز یادآور واکسن و تشدید مراقبت‌های بهداشتی اعمال کنترل‌ها بیشتر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی با بیان اینکه برای پیشگیری از غافل نشدن باید هوشیار بود، افزود: با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خدمات شبانه‌روزی جامعه پزشکان و کادر درمان استان در شرایط خوبی قرار دارد اما باز هم نیازمند استفاده حداکثری از دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت هستیم.

بر اساس گزارش این قرارگاه، از ابتدای شیوع بیماری کرونا ۱۱۳ هزار و ۱۹۴ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۱ نفر فوت شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.