رئیس سابق بسیج اساتید کشور در یادداشتی به اظهارات برخی چهره های اصلاح طلب درباره اتفاقات اخیر پاسخ داد.

واکنش زارعی به اظهارات اصلاح‌طلبان/ اینها خیال می‌کنند حافظه مردم کوتاه مدت است

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی زارعی رئیس سابق بسیج اساتید کشور در یادداشتی به شرح ذیل به اظهارات ۳ نفر از اصلاح طلبان پاسخ داد:

محمود صادقی نوشت : خودشان اختلال شناختی دارند ولی آن را به جنگ شناختی دشمن حواله می‌دهند. پاسخ رئیس سابق بسیج اساتید کشور : نمی‌گوییم زنگنه شما جاسوس بود اما همان دولت ائتلافی تان مگر مسول انهدام ابر پروژه ذخایر استراتژیک گاز ایران پس از دولت احمدی نژاد نبود؟! مهارت جنگ شناختیِ غرب با برجام کروکورتان کرده بود!


عباس عبدی نوشت : اروپائیان پشگل سوزاندند اماازجنگ اوکراین حمایت کردند.پاسخ رئیس سابق بسیج اساتید کشور : می‌گوییم اولا پس قبول دارید فلاکت زمستانی مردم اروپا به دلیل روحیه استکباری در تداوم جنگ اوکراین است و درایران برای افت فشارگاز و نظام برنامه ریزی که البته مسولیت برنامه ریزی با شما بود؟! وانگهی چرا به آشکارا دروغ می گویید ؟!ملت اروپا مگر بارها در تضاد با سیاست رسمی اتحادیه اروپا به خیابان نیامد و باتوم و گاز نخورد؟ اگر ندیدید فکری برای صحت بینایی و عقل بفرمایید.

صادق زیبا کلام امروز ۲۶ دیماه غمگنانه نوشت : شاه فرار نکرد این کار ج.ا.ا در نوشتن تقویم است! پاسخ رئیس سابق بسیج اساتید کشور : می‌گوییم فرار شاه ربطی به تقویم های کاغذی ندارد همانطور که در فتنه اخیر تان تقویم ها و زمانبندی های گوناگونی برای سقوط نظام و فرار کارگزاران از کشور منتشر کردید اما مگر ثبت باسند برابر بود!

زارعی در ادامه نوشت: محمود صادقی بادیدن نشاط مردم یزد خشمگینانه گفته بود: با دیدن صحنه های استقبال مردم از رئیسی در یزد به یاد سخنان امام علی(ع) افتادم که فرمود این کار شاهان است!

بنده به او می‌گویم بر فرض که این روایت با ادعای رندانه شما تطبیق کند اما چرا هلهله ی قمه کشان و جنگ های خیابانی و پرتاپ گران کوکتل مولوتوف و آتش زنندگان مردم و پلیس و مسجد و قرآن و آمبولانس و کشندگان یزدان ما در قطار باری که به پیشواز منافقین و کوموله و دموکرات و سعودی - لندنی ها رفته بودند را جزو مردمان خداجوی اعلام کردید ؟

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.