تیم فرش آرای مشهد در بازی سرنوشت‌ساز امروز موفق شد با ۳ گل از سد مقاومت البرز عبور کند.

پیروزی سرنوشت‌ساز تیم فوتسال فرش آرا در مقابل تیم مقاومت البرز

به گزارش قدس خراسان، تیم‌های فرش آرا مشهد و مقاومت البرز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال ایران امروز 29 دی و از ساعت 16:10 در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس در مقابل هم قرار گرفتند.

تیم فرش آرا با توجه به جایگاه و امتیازات خودش برای اینکه خیال خود را بابت بقا در لیگ برتر راحت کند نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت.

در سمت مقابل تیم مقاومت از زمانی فرهاد کشاورز از این تیم جدا شد و به آنا صنعت قم پیوست و مهرداد لطفی را به عنوان سرمربی بر روی نیمکت خود دید نتایج به نسبت خوبی را کسب کرد و امیدوار بود تا دست پر مشهد را هم ترک کند.

دو تیم در نیمه اول بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و حتی قدرت بهادری 3 بار تیرک دروازه مقاومت البرز را به صدا درآورد، در سمت مقابل هم بهروز عظیمی بازیکن مقاومت یک باز ضربه‌اش به تیرک دروازه مرتضی فراهانی و فرش آرا برخورد کرد، اما در حدفاصل 38 ثانیه به پایان بازی در نیمه اول بهمن جعفری موفق شد برای تیم میزبان گلزنی کند تا بازی در این نیمه با برتری یک گله فرش آرا به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم این تیم میزبان بود که شروع بهتری داشت و حامد عبداللهی با یک توپ گیری و پاس رو به بیرون برای سعید سروری باعث شد که سروری کاپیتان تیم فرش آرا گل دوم تیمش را به ثمر برساند و حساب کار 2 بر 0 شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.