براساس اعلام وزارت بهداشت میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی کشور به ۱۸ درصد رسیده است؛ ۵۱۰ مرکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی نیز به علت عدم رعایت بهداشت پلمب شده‌اند.

استفاده ۱۸ درصدی از ماسک در اماکن عمومی کشور/ پلمب ۵۱۰ مرکز صنفی به علت عدم رعایت بهداشت

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رغم ورود زیرسویه‌های جدید کرونا به کشور میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایران به ۳۲ درصد رسیده است.

کرونا , واکسن کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

براساس اعلام وزارت بهداشت میزان استفاده از ماسک در اماکن عمومی کشور به ۱۸ درصد رسیده است؛‌ استان همدان کمترین و خراسان جنوبی بیشترین میزان استفاده از ماسک را در اماکن عمومی کشور دارند.

کرونا , واکسن کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

سالن‌های سینما و تئاتر کمترین و فرودگاه‌ها بیشترین میزان استفاده از ماسک را در بین مشاغل دارند.

کرونا , واکسن کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

براساس اعلام مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، آخرین وضعیت کشوری نتایج اقدامات ناشی از تشدید بازرسی‌ها از تاریخ ۲۸ دی تا ۵ بهمن سال جاری، ۱۴۸ هزار و ۹۰۲مرکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش موادغذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی تحت پوشش، مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و از تعداد ۲۷ هزار و ۸۸۵ مرکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش موادغذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی که اخطار دریافت کرده و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند ۵۱۰ مرکز پلمب شده‌اند.

کرونا , واکسن کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان ,

براساس گزارش آخرین وضعیت بخش بهداشت شکایات مردمی سامانه ملی پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا، تعداد کل تماس‌های پاسخ داده شده، ۳۳۱۵ تماس و تعداد کل شکایات ثبت شده، ۱۳۷۹ شکایت، اعلام شده است. بیشترین شکایات بهداشتی مربوط به نانوایی‌ها بوده است. اماکن مسکونی،‌ اغذیه فروشی و پیتزا، بقالی و سوپرمارکت و سلف سرویس‌ها از دیگر مکان‌های گزارش شده به وزارت بهداشت به دلیل عدم رعایت بهداشت بوده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.