رئیس پلیس راه مازندران گفت: امروز شاهد چهارشنبه‌ای پرترافیک در جاده‌های شمال هستیم که به همین‌ منظور اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های شمال در شرایط برفی
به گزارش قدس آنلاین یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌ها و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، با توجه به تعطیلی روز شنبه آینده توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فارس، رئیس پلیس راه مازندران در تشریح شرایط جاده های شمال توضیحاتی داد که می خوانید:

*درحال حاضر تردد خودروها در جاده‌های شمال پرحجم و برخی مقاطع سنگین است.

*تردد تمامی موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ تا ساعت ۶ صبح روز یک‌شنبه ۱۶ بهمن ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

*تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۲ و پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

*تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تت ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

*تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

*تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۲ و پنج‌شنبه ۱۳ بهمن و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۴، شنبه ۱۵ و یک‌شنبه ۱۶ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع خواهد بود.

*تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ بهمن ماه امسال ممنوع است.

*اجرای محدودیت‌ها با افزایش حجم تردد در محورها در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

*باتوجه به شرایط جوی و بارش سنگین برف تردد و توقف غیرضروری در گردنه‌های شمال ممنوع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.