هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ماشین آلات و مکانیزاسیون عصر چهارشنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهد گشایش یافت

به گزارش قدس خراسان، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه معاون وزیر صمت به همراه سایر مسوولان بویژه در حوزه دام و طیور حضور داشتند.


معاون نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص نمایشگاه کشاورزی اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۱۱۰ شرکت از خراسان رضوی، ۶۰ شرکت از دیگر استان‌های کشور برپا شده است و هیات هایی از کشور عراق و افغانستان نیز در آن حضور دارند.


علی جلوه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی تولیدات جدید، ایجاد فرصت برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های معتبر داخلی، در اختیار گذاردن فرصت انعقاد قرارداد با شرکت های خارجی و معرفی بهتر شرکت کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.


وی خاطر نشان کرد: هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر و عطار برپا شده است.
معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ طی ساعات ۱۴ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود پنج هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.