فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پیشقدم شدن نیروی هوایی که سوگلی شاه خوانده می‌شد باعث ایجاد اطمینان در توده مردم و تسریع در حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول: نیروی هوایی حرکت انقلاب را تسریع بخشید

به گزارش قدس آنلاین امیر جواد ولدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) افزود: بازدارندگی جمهوری اسلامی به برکت حضور موثر و فعال تمام مولفه‌های نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: مردم ایران در این سال‌ها در فراز و نشیب‌ها و ناهمواری‌های ایجاد شده از سوی دشمن همراه نظام بودند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با اشاره به دیدار هر ساله مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی هوایی گفت: حرکت نیروی هوایی و همراهی با ملت بسیار اثرگذار بود چراکه در آن زمان شاه نیروی هوایی را سوگلی خود می‌دانست.

وی با بیان اینکه بدنه نیروی هوایی بدنه انقلابی ومردمی بود، افزود: ابرقدرت‌ها همواره تلاش دارند هیمنه آنها نشکند از این رو از تمام ابزارهای خود در این راستا استفاده می‌کنند.

امیر ولدی یکی از مولفه‌های رشد و تعالی کشور را را ایمان راسخ ملت دانست ‌و بیان کرد: انقلاب اسلامی هیمنه دشمنان را تضعیف می‌کند از این رو با آن مشکل دارند و نمی‌خواهند ایران و جریان انقلاب پا بگیرند.

وی افزود: تمام بدنه نیروهای مسلح از جمله ارتش، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی ید واحده و لبیک گوی مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: دشمن در برهه‌ای تلاش داشت نیروهای مسلح را تکه تکه کند ولی محاسباتش غلط بود و نه تنها این اشتقاق ایجاد نشد بلکه اتحاد، منسجم تر شد.

وی با اشاره به جنگ هیبریدی، ترکیبی و شناختی دشمن افزود: زمانی جنگ در زمین، دریا، هوا، فضا و سایبر بود ولی اکنون جنگ، شناختی است.

امیر ولدی اظهار کرد: دشمن در جنگ شناختی از همه مولفه‌ها از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و سایبر استفاده می‌کند تا اراده ملت را در راستای اهداف خود ببینند.

وی با بیان اینکه دشمن با جنگ‌ شناختی به دنبال زامبی سازی و انجام برخی امور بدون تعقل است، افزود: راهکار مقابله با جنگ شناختی دشمن توسل به خدا، خودباوری و توجه به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.