سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور گفت: ۶ تا هفت بازیکن از بدنه مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس کشور ، به اردوی تیم ملی که ۱۸ بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، دعوت می شوند.

سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور: بازیکنان مستعد مسابقات فوتسال دانش آموزی به تیم ملی دعوت می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، علی صانعی روز جمعه در حاشیه برگزاری بازی‌های فوتسال پسران متوسطه دوم قهرمانی کشور به میزبانی هرمزگان افزود: با کمک مربیان تیم مای و معلمان استعدادیابی از این مسابقات در چند روز گذشته انجام شده و توانستیم بازیکنان بسیار خوبی کشف کنیم که از این جمع در مرحله اول ۶ تا هفت بازیکن در اردوی دوم ملی شرکت می‌کنند.
وی بیان کرد: لیست ۵۰ تا ۶۰ بازیکن از سوی آموزش و پرورش از استعدادهای خوب تهیه شده که در بازده های مختلف زمانی که تیم ملی اردوی برگزار می کند از آن‌ها دعوت بعمل می آید و در نهایت حدود ۲۰ بازیکن را در تیم ملی خواهیم داشت.
سرمربی فوتسال زیر ۲۰سال کشور، با بیان اینکه این مسابقه به صورت گسترده و وسیع در سطح کشور در حال برگزاری است، تکمیل کننده رده پایه ما هست، اظهارکرد: افرادی که به دلایل مختلف نتوانستند در لیگ برتر جوانان و لیگ مناطق که در تابستان برگزار شد، شرکت کنند بویژه استان‌هایی که در لیگ برتر نماینده ندارند، با برگزاری این مسابقات دانش آموزی به آن‌ها فرصت داده شد که بتوانند استعداد و توانایی خود را به نمایش بگذارند.
صانعی خاطر نشان کرد: آموزش وپرورش برای معرفی و استعدادیابی بازیکن به تیم ملی کشور همیشه کمک بزرگی بود است و همچنین اگر تیم ملی دانش آموزی کشور بخواهد از بازیکن های خوبی که در لیگ کشور بازی می کنند، استفاده کند، ما آن‌ها رو در اختیارشان قرار خواهیم داد.
وی گفت:این مسابقات کمک بسیار خوبی به تیم رده های پایه به‌ویژه تیم زیر ۲۰سال کشور است و در نهایت به تیم بزرگسال کشور کمک کنیم که برند فوتسال کشور و فوتسال آسیا باشد.
سرمربی تیم فوتسال جوانان کشور یادآورشد: بهترین مربی های پایه کشور در آموزش و پرورش هستند و از آنجابی که این نهاد دارای زیرساخت های ورزشی خوبی بوده، این توانایی را دارد که بهترین مسابقات را در رده پایه ها با وسعت بالایی برگزار کند.
وی بیان کرد: از این رو ما به دنبال آن هستیم که با رایزنی ها و هماهنگی هایی که بین فدراسیون، کمیته فوتسال و فدراسیون ورزش دانش آموزی، بتوانیم مسابقات زیر ۱۶ سال کشور را به آموزش و پرورش واگذار کنیم.
به گفته صانعی، اگر این برنامه ریزی انجام شود که بازی‌های پایه کشور در بدنه آموزش و پرورش برگزار شود، یک کار اساسی و بنیادین خواهد شد.

سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دوومیدانی و فوتسال دانش‌آموزان پسر کشور به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دهم بهمن ماه به میزبانی هرمزگان آغاز شد.
۵۰۰ دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم در این دوره از مسابقات در ۲ رشته ورزشی دوومیدانی و فوتسال تا ۱۵ بهمن ماه با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد در رشته فوتسال ۳۳۰ نفر از ۲۸ استان و در رشته دومیدانی۱۷۰ نفر از ۲۸ استان شرکت کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.