فرماندار گفت: همزمان با دهه فجر امروز منبع آب  ۵۰۰ هزاری لیتری را در مجتمع آبرسانی امام علی(ع) افتتاح کردیم و حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار داشت که با افتتاح این منبع، حداقل ۸ روستا را آبرسانی خواهد کرد.

مشکل آب ۸ روستا شهرستان مشهد برطرف شد

محسن داوری در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: امروز ما خوشبخاته چهار پروژه را در بخش مرکزی مشهد داشتیم که با افتتاح این طرح‌ها توانستیم بخشی از مشکلات مردم این منطقه را برطرف کنیم.

فرماندار مشهد در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات بخش مرکزی و ناحیه آموزش و پرورش تبادکان بحث آموزشی است، افزود: منطقه تبادکان در کشور پایین ترین فضای آموزشی را دارد که امروز ما با کمک خیرین توانستیم مدرسه ۶ کلاسه را با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در روستای گرجی علیا افتتاح کنیم، با افتتاح این مدرسه حدود ۳۰۰ دانش آموز این روستا می توانند از امکانات بهتر آموزشی استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: جاده آل که چند سالی است مردم این منطقه آرزوی آسفالت شدنش را دارند امروز با اعتباری معادل مبلغ ۷ میلیارد تومان آسفالت شد.

داوری با بیان اینکه حدود ۱۰ سال هیچ کار زیرساختی در بخش مرکزی انجام نشده است، اظهار کرد: در بخش مرکزی متاسفانه زیرساخت های مخابراتی دچار اشکال است.

فرماندار مشهد افزود: ما امیدوار هستیم تا پایان سال کل مشکلات ارتباطی را در مشهد مقدس برطرف کنیم و امروز یکی از BTS ها در بخش مرکزی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی بیان کرد: امروز همچنین منبع آب ۵۰۰ هزاری لیتری را در مجتمع آبرسانی امام علی(ع) افتتاح کردیم و حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار داشت که با افتتاح این منبع، حداقل ۸ روستا را آبرسانی خواهد کرد.

داوری گفت: در ایام پیک مصرف آب، روستاهای فرخد و خلق اباد دچار کم آبی می شدند که با افتتاح این منبع آب ۵۰۰ متر مکعبی مشکل این روستاها برطرف شد و روستاییان می توانند از آب پایدار استفاده کنند.

فرماندار مشهد در پایان با بیان اینکه در دهه فجر ۲۷ برنامه کلنگ زنی اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: در ایام الله فجر ما خوشبختانه ۱۳۱ پروژه قابل افتتاح را در مشهد مقدس داشتیم که برای انها در مجموع هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شد.

گفتگو: امیرحسین قربانپور


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.