سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات به بیش از ۱۹ هزار نفر از راهپیمایان ۲۲ بهمن در سراسر کشور خبر داد.

ارائه خدمات هلال احمر به بیش از ۱۹ هزار نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین صادق محمودی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تمهیدات سازمان امداد و نجات برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور گفت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به راهپیمایان اقدام به استقرار ١٤٣٤ تیم و به‌کارگیری هفت هزار و ۷۹۴ نیروی عملیاتی در مسیرهای راهپیمایی در شهرها و مناطق مختلف کشور کرد.

وی با بیان اینکه ٧٤٤ دستگاه خودروی عملیاتی نیز در مسیرهای منتهی به راهپیمایی به حالت آماده‌باش قرار گرفت، گفت:‌علاوه بر آن ١٥٣٣ مرکز عملیاتی امداد و نجات و ٤٥٠٠ تیم عملیاتی با ظرفیت ٢٢ هزار نیروی عملیاتی به حالت آماده‌باش درآمده بود. ١٩ فروند بالگرد این جمعیت نیز از آمادگی لازم برای پرواز و امدادرسانی به حوادث احتمالی برخوردار بود که خوشبختانه نیازی به این اقدامات نشد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره گزارش خدمات امداد و نجات در پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن ١٤٠١ در سراسر کشور نیز گفت:‌ در مجموع امدادگران در ٤٧١ شهرستان اقدام به ارائه خدمات به راهپیمایان کرده و مجموعا به ۱۹ هزار و ۱۲ نفر خدمات ارائه شد.

محمودی با بیان اینکه ٢٦٣ نفر خدمات درمانی را به شکل سرپایی دریافت کرده و ۱۷ نفر نیز در سراسر کشور به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: عمده خدمات ارائه شده شامل اقداماتی نظیر تست قند خون بود به طوری که از ۱۸ هزار و ۷۳۲ نفر تست قند و فشارخون اخذ شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با مشارکت خوب مردم در نهایت ایمنی و سلامت برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.