نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به تدریج بسیاری از دولت‌های جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و تاکنون سابقه نداشته که به این نتیجه برسند با نوکری آمریکا نمی‌توانند به سعادت برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: نتیجه نوکری آمریکا، سعادت نیست

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی شهدای هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای هواداران زیادی است و اگر خطری از جانب جبهه استکبار آن را تهدید کند، به طور قطع تمامی نیروهای حزب اللهی مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مولفه قدرت انقلاب، قدرت و ایمان مردم ایران است که مبتنی بر معرفت و بصیرت بوده و این انقلاب را به پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: در روز ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم که مردم ما با همه سختی‌ها و فشارهایی که بود برای دفاع از انقلاب و نظام شان آمدند که این خود یک انقلاب و یک حرکت جدید بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی، با اشاره به اینکه اوج اثربخشی ولایت، محور قرار دادن آن از سوی امت است، تصریح کرد: مسوولان ما باید قدردان این مردم باشند و نسبت به ولایت، سرباز باشند و نسبت به این مردم، خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه خویش دهند.

وی گفت: نتوانستیم خوب تبیین کنیم که دولت سیزدهم با چه شرایط و وضعیتی کار را تحویل گرفت تا امروز بتواند در وضعیت بهتری به اقدامات خود بپردازد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ریزش ها وجود دارد؛ چرا که تاریخ نشان می دهد شمر هم جانباز صفین بود اما زشت ترین چهره حادثه کربلا و عاشورا شد ولی اسلام به پیش می رود و این تحقق وعده الهی است.

وی در پایان با اشاره به توانمندی کشورمان در حوزه موشکی، ایجاد بازدارندگی غیورانه را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب، دشمنان ما می‌دانند که اگر علیه این این کشور خطایی کنند، چندین برابر آن پاسخ می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.