محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه و ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ارسال نامه‌ای برای تیم فولاد خوزستان ایران آرزوی موفقیت نمودند.

پیام مشترک ساکت و مورایس برای فولاد و نکونام

به گزارش قدس آنلاین، تیم فولاد خوزستان به نمایندگی از فوتبال ایران در مسابقات قهرمانان آسیا حضور دارد. به همین مناسبت مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ارسال نامه‌ای برای این تیم آرزوی موفقیت کردند. متن نامه به این شرح است:

جناب آقای رادکیا
مدیرعامل محترم باشگاه فولاد خوزستان ایران
جناب آقای جواد نکونام
سرمربی محترم و با دانش تیم فولاد خوزستان ایران
باسلام و احترام

بدینوسیله برای حضرات عالی، کادر فنی، بازیکنان و کلیه اعضای باشگاه فولاد خوزستان ایران که به عنوان نماینده شایسته کشور در آوردگاه مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارید، آرزوی موفقیت می نماییم.
ما به نمایندگی از خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر این باوریم که توفیق شما در این عرصه آسیایی، یک پیروزی بزرگ برای قاطبه فوتبال ایران بوده و درخشش تیم فولاد خوزستان ایران علاوه بر شادکردن دل مردم خونگرم دیار خوزستان، پرچم سه رنگ ایران که نماد استوار اتحاد است را به اهتزاز درخواهد آورد.
اینک بازیکنان ارزنده آن تیم به سان قهرمانان ملی و سربازان راستین وطن برای درخششی دیگر در آسیا قدم به مستطیل سبز می نهند و بی شک با اراده‌های پولادین خویش، در این هماورد بین‌المللی تلاش خواهند نمود.
از این رو برای صحت، سلامتی، سربلندی و سرافرازی شما در مسابقات آسیایی دعا می کنیم و امیدواریم از این رویداد بزرگ آسیایی با موفقیت به کشور عزیزمان بازگردید.


محمدرضا ساکت
مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

ژوزه مورایس
سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.