فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، روح خودباوری را در مردم و نیروهای مسلح زنده کرد، گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی نیز نتیجه همین استقلال و خودکفایی است.

امیر سرتیپ حیدری: اقتدار امروز ایران نتیجه استقلال و خودکفایی است/ توطئه‌‎های دشمنان تأثیری در اراده مردم ندارد

به گزارش قدس انلاین، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه نخستین جشنواره حریم مقدس، ویژه فعالیت‌های فرهنگی - تبلیغی مجتمع‌های فرهنگی کوی‌های سازمانی که با حضور جمعی از فرماندهان یگان‌ها و همزمان به‌صورت وبیناری در سطح قرارگاه‌ها در ستاد نزاجا برگزار شد،گفت: ملّت غیور ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مانند همیشه فتنه را با هوشمندی کنار زدند و نشان دادند که توطئه‌‎های دشمنان تأثیری در اراده مردم ندارد و همواره حامی انقلاب اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، روح خودباوری و عدم وابستگی را در مردم و نیروهای مسلح زنده کرد و اقتدار امروز ایران اسلامی نیز نتیجه همین استقلال و خودکفایی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه مجتمع‌های فرهنگی در کوی‌های سازمانی مانند مجموعه عقیدتی سیاسی در یگان‌ها هستند، گفت: تبلیغ فرهنگ دینی به تعالی و سبک زندگی خانواده‌ها کمک می‌کند و مجتمع‌های فرهنگی در کوی‌های سازمانی نیز نقش بسزایی در ترویج فرهنگ زندگی اسلامی ایرانی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ولایت فقیه، نماد عینی و مجسم صراط مستقیم در زمان غیبت امام زمان (عج) است، عنوان کرد: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد و بحمدالله توانستیم فرمان ولایت فقیه را در نیروی زمینی ارتش تبدیل به یک فرهنگ دفاعی کنیم که در آن هرکس به تکلیف خود به خوبی عمل می‌کند.

امیر حیدری با تأکید بر اهمیت جایگاه بانوان در جامعه بیان کرد: بانوان زیربنایی‌ترین پایه‌های اخلاقی را در یک جامعه رقم می‌زنند و با استفاده از پایگاه‌های اجتماعی مختلف، نقش‌های گوناگونی را عهده‌دار می‌شوند که در نهایت منجر به ترویج حجاب و عفاف در جامعه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به تأثیرات مثبت خانواده‌ها بر موفقیت کارکنان ارتش گفت: حمایت خانواده مهم‌ترین عامل در موفقیت، اولین مکان یادگیری و در واقع پشتوانه عاطفی کارکنان است و بحمدالله تمامی خانواده‌های ولایی نزاجا با تمام توان خود پشتیبان کارکنان هستند که این مهم تأثیر شگرفی در ارتقای توان رزمی کارکنان دارد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جمعی از فرماندهان یگان‌ها برگزار و در پایان آن، از ۱۰ یگان برتر در این جشنواره تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.