مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: طبق بررسی های آماری ، ۶۴ درصد از کارکنان فراجا کشور فاقد مسکن هستند.

۶۴ درصد کارکنان فراجا کشور فاقد مسکن هستند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سیدمجید ابن الرضا روز پنجشنبه در نشست قرارگاه تامین مسکن استان البرز افزود: براین اساس در نشست های تخصصی به دنبال تعامل در جهت حل موضوعات هستیم.

وی گفت: برای تامین مسکن تمام اقشار جامعه به ویژه نیروهای جان بر کف مسلح در استان البرز اراده راسخی ایجاد شده است تا پیرو منویات رهبر معظم انقلاب مسکن به عنوان پیشران اقتصادی، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز در این نشست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز پاسدار، افزود: استان البرز در بسیاری از سرانه های اساسی با عقب ماندگی های جدی مواجه است، بر این اساس برای تسریع در جبران کمبودها، اقدامات قرارگاهی را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: قرارگاه تامین مسکن استان با ۱۶ کارگروه فعال و با رویکرد تامین مسکن تمامی اقشار جامعه تشکیل شده و تاکنون مصوبات موثر و ثمربخشی را داشته است.

عبداللهی گفت: به واسطه تشکیل این قرارگاه، استان البرز در زمره استان های برتر کشور در تحقق اهداف نهضت ملی مسکن قرار گرفته و در میانگین تکالیف محوله رتبه سوم کشوری را از آن خود کرده است.

استاندار البرز با اشاره مجموعه مسکونی ریحانه در شهرجدید مهستان که سالیان گذشته با هدف تامین مسکن نیروهای انتظامی استان ایجاد و نیمه کاره رها شده است، افزود: این موضوع باید با تشکیل کارگروهی ویژه دنبال شود چراکه فرصتی مغتنم در یکی از بهترین نقاط استان فراهم است.

وی گفت: درصدد هستیم موانع تمام تعاونی های تشکیل شده در حوزه مسکن را با هدف خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه، برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.