معاون وزیر نیرو با بیان اینکه سرعت کار در طرح جهاد آب رسانی را باید بیشتر کرد، گفت: حیثیت ما با این پروژه گره خورده و باید به بهترین نحو پیش رود.

معاون وزیر نیرو: سرعت کار در طرح جهاد آب‌رسانی را باید بیشتر کرد

به گزارش قدس خراسان، اتابک جعفری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استانهای خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مشهد با بیان اینکه سرعت کار در طرح جهاد آب رسانی را باید بیشتر کرد، اظهار کرد: حیثیت ما با این پروژه گره خورده و باید به بهترین نحو پیش رود، بعد فرهنگی این پروژه و جهاد تبیین برای این طرح بزرگ نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون وزیر نیرو گفت: رفع تنش آبی در شهرها و روستاهای کشور اولویت وازرت نیرو در دولت سیزدهم است، طرح جهاد آبرسانی نیز با این هدف با مشارکت سپاه پاسداران عملیاتی شده است.

وی گفت: طرح جهاد آبرسانی کار سختی بود، چراکه لوله های تولیدی در کشور نیمی از نیاز را تامین می کرد اما اکنون با تمام توان این طرح توسط سپاه پاسداران و شرکتهای آبفا ادامه دارد.

جعفری خاطر نشان کرد: آبرسانی به روستاییان یک بعد از طرح جهاد آبرسانی است و برخورداری روستائیان از نعمت آب شرب حق طبیعی آنها است.

معاون وزیر نیرو اضافه کرد: در بخش اول این طرح، آبرسانی به ۱۰ هزار روستا هدف گذاری شده و در بخش دوم نیز ۱۰ هزار روستای دیگر آبرسانی خواهند شد.

وی گفت: پس از اتمام آبرسانی به روستاها، مشکلات رفع تنش آبی در شهرها در دستور قرار خواهد گرفت، دولت و وزارت نیرو تاکید زیادی بر رفع مشکلات آبرسانی دارد و از این طرح حمایت می کند.

جعفری بیان کرد: در قالب طرح جهاد آب رسانی، امروز در مجموع بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت روستایی ساکن در سه استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی از نعمت آب شرب سالم پایدار بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.