فرماندار مشهد گفت: ۶۰۰ واحد منتخب را که ۲۰ قلم ضروری برای زائران ارائه می‌دهند، مشخص و در نرم‌افزار نشان وارد کرده‌ایم. از این طریق ۲۰ این قلم کالای اساسی برای ۱۰ میلیون زائر فراهم خواهد شد.

تعیین ۶۰۰ واحد منتخب برای عرضه ۲۰ قلم کالای اساسی در مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری در خصوص اقدامات پیش رو برای ایام نوروز اظهار کرد: تلاش ما برای تامین مایحتاج مورد نیاز زائران این است که بتوانیم بهترین سرویس‌دهی را انجام دهیم. معرفی برخی واحدهای صنفی در نشان از همین رو انجام شده و برای آن‌ها تبلیغات نیز انجام می‌دهیم و هر واحد صنفی را با بنر مشخص می‌کنیم.

فرماندار مشهد افزود: کالای اساسی مورد نیاز زوار باید به قیمت مصوب یا قیمت پشت کالا به مردم ارائه شود تا کمبود کالا نداشته باشیم. کالاهای اساسی را به اندازه کافی تامین کرده‌ایم تا دچار کمبود نشویم.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار را نیز تشدید شده، عنوان کرد: چهار کارگروه در چهار خیابان منتهی به حرم تشکیل دادیم که تمام دستگاه‌های نظارتی در این کارگروه‌ها به صورت شبانه‌روزی شیفت‌بندی شده‌اند و در سطح شهر و به خصوص اطراف حرم فعالیت می‌کنند تا اگر هر صنف یا حوزه خدماتی تخلفی انجام دهد بلافاصله آن را بررسی کنند و حقوق زائران را در همان زمان بازگردانند.

داوری ادامه داد: به تمام کسبه به خصوص کسبه اطراف حرم تاکید شده که باید برچسب قیمت روی کالاهای خود بزنند. در این زمینه نظارت دقیق انجام می‌شود.

فرماندار مشهد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اطراف حرم تهیه نان برای زائران است، تصریح کرد: ۲۰ نانوایی به اطراف حرم اضافه و بخشی از آن فعال شده و بخشی نیز تا انتهای اسفند فعال می‌شود. این نانوایی‌ها با سرعت نان تولید می‌کنند و می‌توانند مشکل اطراف حرم را حل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.