پزشک سابق کاخ سفید با هشدار نسبت به شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا گفت که وضعیت ذهنی رو به زوال وی، تمام آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.

پزشک سابق کاخ سفید: بایدن اغلب اوقات نمی‌داند «کجاست»!

به گزارش قدس آنلاین، رانی جکسون، پزشک سابق کاخ سفید و نماینده جمهوری‌خواه می‌گوید که شرایط ذهنی رو به زوال جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تمام این کشور را تهدید می‌کند!

جکسون در حساب توییتر خود نوشت: وحشتناک است که بایدن، رئیس جمهور کشور ما است. او اغلب اوقات نمی‌داند کجاست! و هر روز ما را به جنگی تمام‌عیار با روسیه و چین نزدیک‌تر می‌کند. زوال عقلی او مردم را به کشتن می‌دهد!

جکسون که در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و دونالد ترامپ(تا سال ۲۰۱۸) پزشک کاخ سفید بود، پیش‌تر نیز از دولت کنونی آمریکا به‌دلیل عدم افشای حقیقت درباره شرایط ذهنی بایدن، انتقاد کرده بود.

کاخ سفید اوایل ماه جاری بر پایه سوابق پزشکی و «معاینه جسمانی دقیق»، خلاصه‌ای از وضعیت فیزیکی و سلامتی بایدن ارائه داد که بر اساس آن، رئیس جمهور آمریکا یک «مرد ۸۰ ساله سالم و شاداب» با توانایی کافی برای انجام وظایفش معرفی شد.

جکسون در واکنش به گزارش شرایط جسمانی بایدن، گفت که معایه پزشکی «جوک» و «سرپوش» بوده است. وی همچنین تاکید کرد که بایدن، خلاف ترامپ، آزمایش «شناختی» نداده و مدعی شد که توانایی «تعقل و منطق رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید» زایل شده و او نباید در راس قدرت باشد.

بر اساس نظرسنجی ماه گذشته موسسه «هاروارد کپس-هریس»، حدود ۵۷درصد آمریکایی‌ها درباره سلامت ذهنی بایدن شک دارند و ۶۷درصد هم فکر می‌کنند که او برای رهبری این کشور خیلی پیر است.

گمانه‌زنی‌ها درباره توانایی‌های شناختی بایدن روز به روز در حال افزایش بوده و گاف‌های گفتاری و رفتاری متعدد او، به این گمانه‌زنی‌ها دامن زده است. او در تازه‌ترین گاف خود در سخنرانی عمومی گفت که «بیش از نیمی از زنان شاغل در دولت او "زن" هستند!» رئیس جمهور آمریکا چند ماه پیش هم برای دقایقی در باغ کاخ سفید گم شده بود!

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.