یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه در کمیسیون های ماده ۷ در مناطق بنا به سلایق افراد مختلف، فرایندها و شیوه نامه‌ها را تغییر می‌دهند و این مهم جز نارضایتی شهروندان در روزهای پایانی سال نتیجه ای در پی ندارد.

نارضایتی تهرانی‌ها از احتمال پرداخت اضافه عوارض اخذ پروانه ساختمانی در سال آینده

به گزارش قدس آنلاین، احمد صادقی در یکصد و سی دومین جلسه شورا در تذکری گفت: تذکر امروز بنده مربوط به کمیسیون ماده ۷ باغات در مناطق شهرداری تهران است.

وی افزود: مستحضر هستید بعد از تغییر آیین نامه باغات توسط شورای عالی استان ها و ابلاغ آن به شهرداری های سراسر کشور، شورای شهر تهران بنا به تکلیف آیین نامه‌ای، اعضای خود را برای عضویت در کمیسیون ماده ۷ معرفی کرده اما متاسفانه از زمان معرفی اعضا هنوز زیر ساخت تشکیل کمیسیون ماده ۷ مناطق تشکیل نشده است.

صادقی ادامه داد: این در حالی است که در کمیسیون های ماده ۷ در مناطق بنا به سلایق افراد مختلف، فرایندها و شیوه نامه‌ها را تغییر می دهند و این مهم جز نارضایتی شهروندان در روزهای پایانی سال نتیجه‌ای در پی ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهروندان معززی که پشت این بی برنامگی و آشفتگی معطل شدند و نمی‌توانند کارهای اخذ پروانه پایان کار خود را به انجام برسانند و احتمال موکول شدن پرداخت عوارض به سال آینده و پرداخت عوارض بیشتر نیز برایشان وجود دارد، عصبانی هستند که من به عنوان نماینده مردم از این بابت از شهروندان عذرخواهی می‌کنم.

وی تاکید کرد: از سازمان بوستان ها می خواهم بر اساس نص صریح آیین نامه، قبل از پایان سال به این موضوع بپردازند تا برنامه پرداخت عوارض به سال آینده موکول نشود و حق الناسی برگردن شهرداری باقی نماند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.