۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 853635

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان از غفلت و کوتاهی مدیران مناطق آزاد به ویژه کیش در حوزه عفاف و حجاب ابراز تأسف کرد.

انتقاد از ولنگاری در کیش

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین کریمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان امروز در یک گفت و گوی رسانه ای با اظهار تاسف از غفلت و کوتاهی مدیران مناطق آزاد به ویژه کیش در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: گمان ما این بود مناطق آزاد در عرصه اقتصادی و تجارت آزاد هستند، اما امروزه در دامن زدن به انحرافات اخلاقی و افزایش فساد و فحشا وضعیت نگران کننده ای دارند.

وی عنوان کرد: اگر ایران ایران ماند به لطف شهدا و ایثار جهاد گران انقلابی بود. مردم دیندار و متدین ما اجازه نمی‌دهند خون پاک شهدا پایمال شوند و ما موظف هستیم به حکم خدا، قانون کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری حامی گروه‌های مردمی دغدغه‌مند باشیم و در راه برطرف شدن منکرات تلاش کنیم، بخشی کثیری از مردم جزیره کیش مخالف اوضاع کنونی فرهنگی و اجتماعی حاکم در جزیره کیش هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: ما صدای مردم هستیم بی شک وضعیت کنونی حاصل کاهلی و عدم تعهد مدیران و مسئولین آن مناطق است و با جدیت این مسئله را تا رسیدن به نتیجه ایده آل دنبال می کنیم.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه نباید همه چیز را به مسائل اقتصادی گره زد و وضعیت عفاف و حجاب را به حال خود رها کرد، گفت: بحث اقتصادی بسیار مهم است، اما این موضوع سبب نمی شود که قانون عفاف و حجاب را نادیده گرفت. اگر به همین راحتی بی قانونی در جامعه عرف شود امکان دارد در همه مسائل این اتفاق بیفتد.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکرهرمزگان بیان داشت: بزرگترین مشکل و موانع امروز جامعه ما درخصوص عفاف و حجاب وجود مسئولان بی تفاوت نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

وضعیت عفاف و حجاب در جزیره هرمز در 10 کیلومتری بندرعباس را نیز بسیار نامناسب است و ضروری است تا ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در مورد هرمز و قشم و دیگر مناطق استان نیز مطالبه گری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.