۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 853886

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت نام حج تمتع از امروز برای سال آینده خبر داد و گفت: دولت حمایت ویژه‌ای کرده و مصوبه‌ای در جلسه دولت داشتیم. امیدواریم با این نگاه دولت بدون دغدغه در این سفرها حاضر شوند.

وزیر فرهنگ: ثبت نام حج تمتع آغاز شد

به گزارش قدس انلاین، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه درحاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به گفت: جشنواره‌های فجر به اتمام رسید. آنچه امسال داشتیم، شوق و هیجان و حضور قوی مردم و هنرمندان در تهران و شهرستان‌ها بود.

وزیر فرهنگ ‌ارشاد اسلامی اضافه کرد: جشنواره‌های فجر مهم‌ترین جشنواره‌های هنری سراسر دنیا هستند که با حضور پررنگ مردم برگزار می‌شود. عدالت فرهنگی دولت به تمام معنا خود را نشان داد و در تمام نقاط کشور به نمایش در آمد.

اسماعیلی افزود: ما در جشنواره فیلم فجر تلاش کردیم محلی برای دیده شدن در تمام شهرها و استان‌ها وجود داشته باشد. نکته مهمتر حضور ویژه هنرمندان مندان بود که با همه سلائق در این دوره حاضر شدند که از آنها قدردانی میکنم. کسانی تلاش کردند که این حضور کمرنگ باشند. اما هنورمندان ایستادند که مورد عنایت ویژه خداوند خواهند بود.

وی ادامه داد: ثبت نام حج تمتع از امروز برای سال آینده آغاز شده است. دولت حمایت ویژه‌ای کرده و مصوبه‌ای در جلسه دولت داشتیم. امیدواریم با این نگاه دولت بدون دغدغه در این سفرها حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.