۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 853983

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از مسمومیت دانش‌آموزان دختر در 8 مدرسه اردبیل خبر داد و گفت: صبح امروز دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند .

مسمومیت دانش‌آموزان در ۸ مدرسه اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، با اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، علی محبوبی‌پور گفت: صبح امروز در ۸ مدرسه دخترانه اردبیل،‌ دانش‌آموزان با استشمام بوی نامطبوع، احساس سوزش در گلو و سستی مواجه شدند که بلافاصله پس از این اتفاق،‌ همه دانش‌آموزانی که احساس مسمومیت داشتند، توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

علت مسمومیت‌ها در حال بررسی است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به این که تنها در ۸ مدرسه دین و دانش، طیبه، سما، عفاف، خلبان ذاکر، بهاران، معراج شاهد و دادمان این مسمومیت بوده‌ایم، افزود: تا به این لحظه، ۱۰۲ دانش‌آموز در این حادثه دچار مسمومیت شده‌اند که حال تمامی این دانش‌آموزان در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و خوشبختانه اتفاق حادی رخ نداده است.

محبوبی‌پور اظهار کرد: علت موضوع در حال بررسی است و یقیناً در اولین فرصت از طریق مراجع رسمی به مردم شریف اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ مردم و خانواده‌ها نیز نگرانی در خصوص سلامت دانش‌آموزان نداشته باشند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.