نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: دشمن به هر طریقی بدنبال دشمنی با ملت ایران است و همه تلاش خود را بکار گرفته تا به نظام لطمه‌ای وارد شود.

امام جمعه زاهدان: دشمنان از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به نظام هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: در دوره انتظار ظهور بسر می‌بریم که فتنه فراوان و کار دینداری سخت است و باید در دوره غیاب امام زمان (عج) ثابت قدم و با ایمان باشیم تا مقدمات ظهور فراهم شود.

وی بیان کرد: در طول دوران زندگی بشر همواره جبهه حق با باطل درگیر بوده و البته این حکمت خداوند و زمینه‌ای برای امتحان انسان‌هاست و مهم این است که جبهه حق را بدرستی تشخیص داده و پایداری و پایمردی کنیم و در راه دین خدا از خودمان بگذریم.

امام جمعه زاهدان افزود: دشمن به هر طریقی بدنبال دشمنی است و همه تلاش خود را می کند تا به این نظام لطمه‌ای وارد و سعی دارد با سرمایه گذاری فراوان باعث ایجاد اغتشاشات در کشور شود و از هر راهی در تلاش برای نفوذ در فکر و ذهن مردم است.

آیت الله محامی تصریح کرد: مردم باید همواره مطالبه جدی و منصفانه داشته و مسوولان نیز با همت فراوان و اطلاع رسانی صریح، دقیق و شفاف به مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی بیان کرد: در این دوره جنگ ترکیبی دشمن باید آماده باشیم و برای کنترل تورم و قیمت ارز باید همگان تلاش کنیم و مسوولان در این زمینه مسوولیت بیشتری دارند و انتظار اینست که اقدامات مناسبی برای این دشمن شکنی‌ها انجام و با مردم شفاف صحبت کنند.

امام جمعه زاهدان گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم زیرا در برابر آنان مسوول هستیم و اگر در صفحه پاک دل فرزندان این نظام حرف حق را ننویسیم دشمن حرف باطل را می‌نویسد که نمونه آن اغتشاشات اخیر بود که بسیاری از جوانان از خانواده های متدین بودند اما متاسفانه تحت تاثیر دشمن قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.