مدادی که حاج قاسم سلیمانی با همکلاسی‌اش تقسیم کرد، سوژه داستان فیلمساز جوان سمنانی است که با خود به هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت آورده است.

ماجرای مدادی که حاج قاسم با همکلاسی‌اش تقسیم کرد +فیلم
به گزارش قدس آنلاین، مهدی نجفی کارگردان امتحان نهایی اعزامی به عسلویه اظهار داشت: امتحان نهایی عنوان فیلم کوتاه ۳ دقیقه و ۵۰ ثانیه‌ای است که با آن در جشنواره فیلم مقاومت حضور دارم.

وی اظهار داشت: قصه فیلم به دوران کودکی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برمی‌گردد؛ قصه‌ای که با اقتباس از یک خاطره طراحی و به فیلم کوتاه تبدیل شده است.

نجفی گفت: این فیلم به برکت خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی با هزینه‌ای کم در یکی از شهرستان‌های استان سمنان ساخته شده و به عشق پسر هفت ساله‌ای که به حاج قاسم علاقه دارد فیلمنامه را نوشتم و تاکنون انرژی و بازخوردی که باید، از این فیلم گرفته‌ام.

وی همچنین درباره جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره فیلم مقاومت فرصتی برای فیلمسازان جوان و فیلمسازانی است که دغدغه کار فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه مقاومت دارند.

نجفی اظهار داشت: در فضایی هستیم که جنگ رسانه‌ای اثرگذار و اثربخش است و این جشنواره فرصت خیلی خوبی می‌تواند باشد که فیلمسازان حوزه مقاومت با هم ارتباط بگیرند و همدیگر را پیدا کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.