سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برنامه‌ریزی بلندمدتی در یک تاریخ معین داشتیم تا اگر قسمت بود بعد از آن بتوانیم شاکله تیم را برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی و سپس جام‌جهانی آماده کنیم. 

شمسایی: برای فوتسال برنامه بلندمدت داریم/ ژاپن با تیم کامل به تایلند آمده است

به گزارش قدس آنلاین، وحید شمسایی در خصوص تورنمنت ۶ جانبه تایلند، اظهار داشت: هدفم از حضور در این مسابقات این بود که بازیکنان جدید را در پست‌های مختلف محک بزنم. بعد از مصدومیت علی‌ رفیعی، در پست‌های عقب‌گیر، فلنک راست و چپ تغییراتی داشتیم و بازیکنان متولد ۷۹، ۸۰ مانند علیرضا اکرمی، سعید ممبینی و مجتبی پارساپور را آوردیم.

وی افزود: باقر محمدی را هم نسبت به بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا اضافه کردیم. بهروز عظیمی هم به دلیل مشکل خدمتش نتوانستیم بیاوریم. یک تیم بسیار جوان در کنار دو، سه با تجربه داریم که تقریبا چیدمان فکری ما را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بیان کرد: از نظرم در این تورنمنت نتیجه مهم نبوده است. حداقل سه بازی خوب با یکی از نماینده‌های آفریقا و دو نماینده آسیا و حریف دیرینه‌مان یعنی تایلند داشتیم. این مسابقات محک خوب و جدی برای بازیکنانی بود که تورنمنت بین‌المللی ندیده بودند. فارغ از هر چیزی موفقیت تیم ملی کشورمان برای ما مهم است و امیدوارم در بازی فردا مقابل ژاپن یک بازی جسورانه و محکم در خور فوتسال کشورمان داشته باشیم.

شمسایی در خصوص دیدار فینال گفت: ژاپن با تیم کامل آمده و ۵ بازیکنی که در اسپانیا بودند را دعوت کرده‌اند. این برای ما مهم نیست. مهم این است که ما پیشرفت داشته باشیم. یک برنامه‌ریزی بلندمدت تا یک تاریخ معین داشتیم تا اگر قسمت بود بعد از آن بتوانیم شاکله تیم را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی و بعد از آن هم جام جهانی آماده کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدارهای مرحله گروهی موفق شد عربستان و مصر را شکست دهد. شاگردان شمسایی در نیمه‌نهایی نیز موفق شدند تایلند را از پیش رو بردارند. حالا فوتسالیست‌های کشورمان باید فردا در فینال مقابل ژاپن قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.