رئیس جمهور گفت: در ابتدای دولت اعلام شد که هر چه طرح های نیمه کاره و نیمه تمام در کشور وجود دارد باید تمام شود و اولویت با این طرح ها است.

رئیسی: دولت به دنبال تکمیل طرح های نیمه کاره و نیمه تمام در کشور است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه (۱۷ اسفند) در آئین افتتاحیه بیمارستان هزار تختخوابی حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: در ابتدای دولت اعلام شد که هر چه طرح های نیمه کاره و نیمه تمام در کشور وجود دارد باید تمام شود و اولویت با این طرح هاست؛ زیرا برخی از این کارهای عمرانی چند سال به صورت نیمه تمام باقی مانده و فرقی هم ندارد به نام چه کسی تمام می‌شود زیرا این کارها فقط به نام نظام جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

وی افزود: از کادر درمان کشور تقدیر می‌کنم زیرا این قشر یک حرکت ماندگاری را در دوران کرونا رقم زدند و توانستند با ایثار و از خودگذشتگی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بی مثال از جان مردم ایران صیانت کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران در ساخت تجهیزات پزشکی در دنیا سرآمد شده است، گفت: کاری که دانش بنیان ها در حوزه پزشکی انجام داده اند بی نظیر است و امروز فارغ از هدیه دادن فرش ایرانی می توان به جرات گفت که تجهیزات پزشکی که توسط همین دانش بنیان ها اساخته شده را به عنوان هدیه ایرانی به سایرین داده شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.