دبیرخانه اتحادیه عرب جنایت سه‌شنبه صهیونیست‌ها در جنین که منجر به شهادت شش فلسطینی شد را به شدت محکوم کرد و خواستار مداخله جامعه بین‌المللی برای توقف این جنایات صهیونیست‌ها شد.

اتحادیه عرب: جامعه بین‌المللی برای متوقف کردن جنایات صهیونیست‌ها دست به کار شود

به گزارش قدس انلاین، در این بیانیه آمده است: این کشتار خونین جدید که چهارمین کشتار خونین از آغاز سال ۲۰۲۳ است، در چارچوب جنگ علنی است که توسط دولت راست افراطی و وزرای نژادپرست آن دنبال می‌شود.

اتحادیه عرب در ادامه بیانیه خود، یورش مداوم شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس با همراهی نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

دبیرخانه اتحادیه عرب همچنین کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول این جنایات سیستماتیک و خطرناک و همچنین پیامدهای آن دانست.

اتحادیه عرب در ادامه از جامعه بین‌المللی و به ویژه شورای امنیت خواست که هرچه سریع‌تر برای متوقف کردن جنایات صهیونیست‌ها در شهرها و روستاهای مختلف فلسطین وارد عمل شود.

شامگاه سه‌شنبه نظامیان رژیم اسرائیل به شهر جنین و اردوگاه این شهر یورش برده و درگیری شدیدی میان آنها و نیروهای مقاومت درگرفت.

در این درگیری‌ها، شش فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و ۲۶ تن دیگر زخمی شدند.

با روی کارآمدن دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی و حضور وزیران تندرویی چون "ایتامار بن گویر" وزیر امنیت داخلی و "بزالل اسموتریچ" وزیر دارایی در کابینه نتانیاهو، سخت گیری‌ها و جنایت‌ صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین به ویژه نیروهای مقاومت شدت گرفته است.

جنایت صهیونیست‌ها واکنش بسیاری از کشورهای اسلامی را نیز به دنبال داشت و کشورهای قطر، ترکیه، مصر و اردن نیز تاکنون حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و خواهان توقف این گونه اقدامات یکجانبه شدند که موجب تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.