معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در خراسان رضوی برای استقبال از زائران نوروزی حضرت رضا (ع) تدارک مناسب و آمادگی خوبی دیده شده است.

تدارک مناسب و آمادگی خوب خراسان رضوی برای استقبال از زائران رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از میراث فرهنگی، علی اصغر شالبافیان در سفر به خراسان رضوی با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی از آبان ماه سال جاری ویژه ایام نوروز آغاز شده و بیش از ۲۲۰ مصوبه داشته است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: فعالیت قرارگاه عملیاتی خدمات رسانی به زائران و گردشگران از هفته گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و کمیته‌های زیر مجموعه فعالیت‌ها را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بازدید خود از مراکز اسکان و تأسیسات اقامتی استان اظهار کرد: سماندهی مناسبی در زمینه اسکان و خدمات رسانی به زائران و گردشگران صورت گرفته و در قرارگاه عملیاتی خدمات رسانی به زائران نیز هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و امیدواریم به بهترین نحو پاسخگوی زائران بارگاه ملوکتی حضرت رضا (ع) باشد.

شالبافیان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که جای تقدیر و تشکر دارد هماهنگی بسیار خوب با استان‌های مجاور خراسان رضوی صورت گرفته است، خوشبختانه استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان که محورهای مواصلاتی مستقیم به استان خراسان رضوی دارند با توجه به اینکه ۸۵ درصد مسافران ورودی به خراسان رضوی زمینی سفر می‌کنند، تقسیم کار برای خدمات رسانی و پشتیبانی با این استان‌ها انجام شده است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به زائران و مسافران توصیه کرد: پیش از سفر محل اسکان و اقامت خود را تدارک ببینند و از وجود وسیله حمل و نقل و و بلیت سفر اطمینان داشته باشند تا مسافرتی بدون مشکل را تجربه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.