۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 857457

شهردار فردیس گفت: تعرض برج دوقلوی فردیس به فضای سبز بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته باید رفع شود.

تعرض برج دوقلوی فردیس به فضای سبز

به گزارش قدس آنلاین،  محمدرضا احمدی‌نژاد  اظهار کرد: برج دوقلوی فردیس تعرضی به فضای سبز دارد که به خاطر تغییر پوسته طرح تفصیلی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: موضوع آن در ماده ۱۰۰ مطرح و تخریب آن تصویب شده است.

شهردار فردیس بیان کرد: برخی از تخریب‌ها که به خاطر تعرض صورت می‌گیرد قابل انجام نیست، چراکه در صورت انجام احتمال تخریب کل بنا وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع فضای مجازی بر اساس طرح تفصیلی مناسب نیست و پراکندگی صحیحی ندارد.

احمدی‌نژاد گفت: در ضوابط صدور پروانه ساخت دچار مشکل هستیم و بسیاری از تخلفات به همین دلیل صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: سعی داریم طرح تفصیلی در راستای کاهش موضوعات اصلاح شود و پیشنهادات خود را در این زمینه به راه و شهرسازی ارائه داده‌ایم.

شهردار فردیس بیان کرد: ساخت و سازها در منطقه یک بیشتر بر اساس ضوابط است اما در منطقه ۲ شهرداری فردیس ساخت و سازها بیشتر برخلاف ضوابط صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اصلاح ترمیم پل شهید کلانتری هستیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه فردیس نیز مانند دیگر شهرهای نوپا در زمینه المان و نماد با مشکل مواجه هستند، گفت: اینکه بخواهیم یک المان خاص تولید کنیم شاید جالب نباشد و به مرور زمان با توسعه شهر نماد فردیس نیز به وجود می‌آید.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر فردیس بحث دستفروش‌ها و سد معبر است که بیشتر آن به دلیل مشکلات اقتصادی است.

شهردار فردیس ادامه داد: تجمیع این دستفروشان و مستقر کردن آنها در منطقه‌ای خاص در صورت انجام هم جواب نخواهد داد به ویژه اینکه مشکلاتی مانند آتش‌سوزی و دیگر حوادث نیز ممکن است روی دهد.

وی بیان کرد: باید به این نکته هم اذعان داشت که بیشتر بحث سد معبر مربوط به کسبه فردیس است تا اینکه به دستفروشان مرتبط باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.