رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان امروز در صورت مشاهده ترافیک سنگین یک طرفه می‌شود.

جاده کندوان امروز یکطرفه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رییس پلیس راه مازندران به اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ پلیس راه در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: بمنظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از دیروز آغاز شده است تا پایان روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ساعت ۲۴ امروز، از مرزن آباد به کرج ممنوع می‌شود.


او گفت: در صورت اعلام مامورین پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴، از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد شد.


سرهنگ جهان تاب ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.


رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر در جاده هراز همچنان ممنوع است. افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۵ فروردین و از ساعت ۶ روز پنجشنبه ۱۰ فروردین تا ساعت ۲ بامداد سه شنبه ۱۵ فروردین از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.


او گفت: تردد انوع تریلرها از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۴ اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران- سوادکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه بر اثر بارش باران جاده های کوهستانی استان لغزنده است ، افزود: هم اکنون آمد وشد خودروها در جاده های چالوس ، هراز ، سوادکوه ، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است .

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی درباره وضع راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.