مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور شهدا را الگویی ماندگار برای نسل امروز دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور : شهدا الگویی ماندگار برای نسل امروز هستند/ خون شهیدان انقلاب اسلامی  را بیمه کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام دکتر سید اسماعیل حسینی مقدم در اولین یادواره شهدای دامپزشکی استان مازندران که با حضور سردار شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر، عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، کهنسال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران و جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگران در نمازخانه اداره کل دامپزشکی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا سند پرافتخار کشورهستند چرا که با شجاعت تمام در مقابل دشمن ایستادگی کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند، تاکید کرد: دشمنان تلاش کردند با گرفتن جسم شهدا، نام و یاد آنان فراموش شود اما دچار اشتباه شدند چرا که شهیدان زنده‌اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

حسینی مقدم تصریح کرد: شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند اما ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و حضور و همراهی مردم و همکاری همه نهادها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن یادواره ها ضروری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور مهمترین اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه و نسل جوان دانست و گفت : ما بیش از هر زمان دیگر به حضور گرم و پشتیبانی‌ مردم نیاز داریم تا انقلاب اسلامی را از این هجمه‌های سنگین به سلامت عبور داده و زمینه و بستر رضایتمندی بیشتر را مهیا کنیم.

حسینی مقدم ولایت پذیری را اسوه ولایتمداری دانست و گفت: اکنون یک عده بی بصیرت در حال خرابکاری هستند و هدفشان این است که ولایت را متزلزل و در ذهن نسل جدید ابهام و ایراد ایجاد کنند.

شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کردند

وی با بیان این اینکه خون شهیدان انقلاب را بیمه کرد و این روح شهیدان بود که باعث خروش راهپیمایی میلیونی ۲۲ بهمن امسال شد، افزود: اگر امروز می‌بینیم ایران ابر قدرت منطقه و یکی از قدرت‌های برتر جهان است به برکت خون شهداست و این عزت و سربلندی را نباید از یاد ببریم.

حسینی مقدم با بیان اینکه مصداق تعهد و ولایتمداری در شهیدان تجلی پیدا کرد، اضافه کرد: با هر قطره از خون شهدا، یک جهادگر و مدافع جدید می روید و دشمن نمی‌تواند آن را از بین برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: امروز باید مسئولان و مردم دوشادوش هم یاد و خاطره شهدا را در محافل و مجالس گرامی بدارند زیرا شهدا سلاله‌های پاک ایثار و جوانمردی هستند.

حسینی مقدم گفت: با وجود تمام مشکلات و گرانی‌ها، امروز ایران قدرتمند است و مردم آگاهانه در رخدادهای انقلاب حضور دارند و پشتیبان نظام خود هستند زیرا راه شهدا هیچگاه کمرنگ نمی‌شود.

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: هر سال برنامه هایی با هدف زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و تبیین سیره شهیدان اجرا می شود که در سالجاری هم برنامه های متعددی را در این راستا برگزار کردیم.
همچنین مدیر کل دامپزشکی استان مازندران گفت: همه باید در راستای ترویج راه و سیره شهدا در جامعه و معرفی آنها به نسل جوان تلاش و کوشش کنیم چرا که شهدا الگویی برای همه ما هستند.

حمزه آقاپور کاظمی با بیان اینکه کرامت شهدا یعنی اینکه ما امروز امنیت کشور را مرهون و مدیون این بزرگان هستیم، افزود: خانواده شهدا تمام هستی خود که فرزندشان بود را در راه خدا فدا کردند و از معرفت، صبر و استقامت بالایی برخوردارند.
گفتنی است: در این مراسم از خانواده های چهار شهید دامپزشکی مازندران تجلیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور : شهدا الگویی ماندگار برای نسل امروز هستند/ خون شهیدان انقلاب اسلامی  را بیمه کرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.