مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۴۴۱ بازرس سلامت محیط و کار در قالب ۱۳۶ تیم بازرسی، نظارت‌های بهداشتی ویژه تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند.

فعالیت ۴۴۱ بازرس بهداشت محیط در تعطیلات نوروزی و ماه رمضان

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، محمد باباخانی اظهار کرد: نظارت‌های مربوط به ماه مبارک رمضان را به دلیل همزمانی با ایام تعطیلات نوروز همزمان با شروع نظارت‌های نوروزی از ۱۵ اسفند ماه آغاز کردیم و این برنامه تا ابتدای اردیبهشت ماه و تا روز عید سعید فطر ادامه دارد.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: نظارت‌های بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در ۲ شیفت قبل از افطار (از ساعت ۱۴ تا اذان مغرب) و پس از افطار (از زمان افطار تا ساعت ۲۱) خواهد بود، البته زمان نظارت پیش از افطار در مناطق اطراف حرم مطهر رضوی و ییلاقات طرقبه و شاندیز ۳ ساعت بیشتر دیگر از مناطق بوده و در این مناطق تا ساعت ۲۴ خواهد بود.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها، آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، اغذیه‌ها و قنادی‌ها در اولویت کاری نظارت‌های بهداشتی ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: البته سایر واحدهای صنفی از جمله میوه فروشی‌ها، مراکز عرضه گوشت، مرغ، ماهی و مواد پروتئینی و دیگر مجموعه‌های فعال هم مورد بازدید قرار می‌گیرند و این نظارت‌ها پس از افطار شامل تمامی واحدها بوده است، اما در قبل از افطار بیشتر موارد اشاره شده مدنظر است.

باباخانی افزود: ۱۳۶ تیم بازرسی و ۴۴۱ بازرس سلامت محیط و کار نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان را بر عهده دارند که ۵۰ درصد این تیم‌ها و افراد در شهر مشهد و همین میزان در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مستقر هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.