استاندار خراسان رضوی گفت: ایمنی، سلامت و حفظ جان زائران حضرت رضا (ع) مهمترین هدف ستاد اجرایی خدمات سفر استان است که بدین منظور تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

ایمنی و حفظ جان زائران حضرت رضا(ع) مهمترین هدف ستاد خدمات سفر خراسان رضوی است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست شورای راهبردی پیشگیری از تصادفات جاده ای سبزوار اظهار کرد: باید از هر اقدامی که زمینه کاهش سوانح جاده ای را فراهم می نماید، استقبال و استفاده کرد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: کاهش رخدادهای جاده‌ای نیاز به راه اندازی نقاط مختلفی از جمله ایستگاههای ساده بین راهی دارد که باعث جلب توجه زائران و مسافران شود و در آن برخی خدمات اولیه به آنها قابل ارائه باشد.

وی گفت: قرارگاه راهبردی پیشگیری از تصادفات برای هماهنگی، کنترل اوضاع و اطمینان از اجرای ماموریت ها باید همه روزه در سطح شهرستان های این استان با حضور فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دستگاه های اجرایی مرتبط تشکیل شود.

نظری افزود: این قرارگاه روزانه اوضاع و احوال شهرستان ها را رصد می کند و در مرکز استان نیز وقایع رخ داده بلافاصله تجزیه و تحلیل شده و برای کاهش رخدادهای ناگوار چاره جویی شود.

استاندار خراسان رضوی در بازدید هوایی از راه های ارتباطی سطح استان خراسان رضوی به ویژه جاده ارتباطی غرب این استان، با ارزیابی میزان آمادگی مراکز خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این حوزه قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.