معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی داشته و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

آمادگی دستگاه‌های خدمت‌رسان استان اردبیل برای میزبانی از مسافران نوروزی

سیدکمال‌الدین میرجعفریان در نشست ویژه مدیریت بحران استان اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران نوروزی و پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی برف و باران و برودت هوا در برخی از نقاط استان اردبیل، باید ارائه خدماتی همچون برف‌روبی و نمک‌پاشی به‌صورت سریع و ویژه در دستور کار باشد.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان اردبیل همچون آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر در آماده‌باش قرار دارند و باید مدیران و فرمانداران در تعطیلات نوروزی نیز حضور میدانی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راهور در سراسر محورهای مواصلاتی استان اردبیل به‌صورت محسوس و نامحسوس حضور خواهند داشت.

میرجعفریان گفت: همراهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به مردم طی تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲ همچون سال گذشته دارای اهمیت است.

وی با اشاره به برخی گلایه‌ها از عملکرد پلیس راهور اردبیل در روزهای پایانی سال، تصریح کرد: لازم است پلیس راهور با اجرای کامل و مناسب قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی از ترافیک‌های شدید و طولانی در سطح شهر اردبیل جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.