نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان بهار قرآن را به مردم این استان تبریک گفت.

آیت الله دری نجف‌آبادی نوروز ۱۴۰۲ را به مردم استان مرکزی تبریک گفت

آیت‌الله «قربانعلی‌ دری‌نجف آبادی» روز سه‌شنبه در پیامی، فرا رسیدن سال جدید را در بهار دلها و جانها تبریک گفت و توفیق خیر و صلاح و خدمت خالصانه برای مردم این استان را مسئلت کرد.

وی بیان کرد: سالی که گذشت با موفقیت و توام با آسیب و نگرانی بود، یکی از این موفقیت‌ها مهار کرونا بود اما برخی آشوب‌ها با تحریک بیگانگان و یا با برخی ضعف‌ها، ذائقه ملت را تلخ کرد، اما ملت در راهپیمایی‌های۱۳ آبان و ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و بار دیگر وفاداری خود را به امام و شهدا نشان دادند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: دشمنان ما بار دیگر با حضور مردم در راهپیمایی مایوس شدند و در برابر آن، دوستان ما امیدوار شدند و دیدند بنیاد انقلاب اسلامی استوار است و این درخت تنومند روز به روز به سمت آرمان‌های بزرگ امام و شهدا پیش می‌رود.

وی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲، سال مبارکی است که با ماه شریف رمضان، تقارن یافته و مردم با سخت‌کوشی و تلاش در همه عرصه‌های ملی آماده ورود به سال جدید می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: از آحاد مردم و مسئولان انتطار می‌رود با تمام توان در جهت تحقق اهداف کلان انقلاب اسلامی گام بردارند و نسبت به امور کشور بی تفاوت نباشند و از طرفی مسئولان وظیفه دارند نسبت به وعده‌هایی که به‌ مردم داده‌اند حساس باشند و تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌ها بکار بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.