بسته خبری ورزشی ایرنا در آخرین روز سال ۱۴۰۱ به تمرین تیم ملی و اخبار پیرامون آن و سایر خبرهای دیگر پرداخته است.

آخرین تمرین تیم ملی در روز صعود مقتدرانه ساحلی‌بازان

آخرین تمرین تیم ملی در سال ١۴٠١

تیم ملی فوتبال ایران آخرین جلسه تمرینی خود را در سال ١۴٠١ بعد از ظهر امروز در زمین چمن مرکز ملی فوتبال برگزار کرد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

کربکندی: باید به تجربه قلعه‌نویی بها داد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: باید به تجربه امیر قلعه‌نویی بها داد؛ او تا جام ملت‌های آسیا فرصت دارد در دیدارهای مختلف همه بازیکنان داخلی و خارجی را از نزدیک ببیند و بهترین‌نفرات را برای تیم ملی ایران انتخاب کند. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

کشتی با چوخه، یتیم ورزش ایران

داستان کودک یتیم ورزش ایران در حالی تبدیل به یک معمای پیچیده شده که این رشته را در بلاتکلیفی محض قرار داده است. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می‌شود

ورزشگاه ملک فهد با پیشنهاد باشگاه الهلال و تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان محل برگزاری دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

کشتی‌گیران برای اردوی آسیایی به خط شدند

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جهت حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا، اعلام شد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

ساحلی‌بازان ایران، امارات را هفت گله کردند

تیم فوتبال ساحلی مردان ایران در جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا با نتیجه ۷ بر ۲ مقابل امارات به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

رحمان رضایی در آستانه جدایی از کادرفنی تیم ملی

رحمان رضایی که روز گذشته به عنوان یکی از دستیاران امیر قلعه نویی معرفی شد امروز در آستانه جدایی از تیم ملی قرار گرفت. ادامه مطلب را در اینجا بخوانید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.