مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز توزیع بیش‌از ۳۴ هزار بسته معیشتی به مناسبت ایام نوروز در بین نیازمندان این استان خبر داد.

توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان

غلامرضا ملایی از برگزاری مرحله دیگری از نهضت خدمت مؤمنانه بسیج هم‌زمان با عید نوروز خبر داد و اظهارداشت: ۳۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی به‌عنوان بسته عیدانه در مرحله اول میان اقشار بی‌بضاعت و کم‌بضاعت سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود که شامل برنج، رب، ماکارونی، روغن، نخود و کنسرو لوبیا است.
وی با بیان اینکه توزیع این میزان بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده در اقصی‌نقاط سیستان و بلوچستان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بسته‌های فوق با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات توسط گروه‌های جهادی با حفظ شأن و کرامت بین افراد توزیع خواهد شد.
مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این عیدانه به همت سازمان بسیج مستضعفین تهیه شده است، ادامه داد: ارائه خدمات به نیازمندان توسط گروه‌های جهادی و با استفاده از ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج مقاومت بوده که گروه‌های جهادی بدون هیچ چشم داشت و مزد و پاداشی در این راه وارد میدان شده و تاکنون با تمام توان و قوا برای کاهش آلام مردم ثابت‌قدم ایستاده‌اند.
وی اظهارداشت: همچنین در تداوم خدمات بی‌منت بسیج در روزهای پایانی سال نیز با اعزام گروه‌های جهادی که اقدام به اجرای طرح‌های هجرت کرده‌اند سه هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی نیز با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء توزیع شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.