مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی گیلان، با بیان اینکه ۱۷ اکیپ خودرویی با جی.پی.اس و یک اکیپ فرماندهی در مرکز استان نظارت بر اراضی کشاورزی را عهده دار شدند، گفت: این ۱۸ اکیپ گشن ویژه جلوگیری از تغییر کاربری در ایام تعطیلات نوروز است.

راه اندازی ۱۸ اکیپ جلوگیری از تغییر کاربری اراضی گیلان ویژه نوروز

حسن پورمحمدی، از راه اندازی گشت های حفاظت اراضی کشاورزی استان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: با محوریت مدیریت امور اراضی و فرماندهی یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان ۱۸ اکیپ فعال شده است.

وی با بیان اینکه ۱۷ اکیپ خودرویی با جی.پی.اس و یک اکیپ فرماندهی در مرکز استان نظارت بر اراضی کشاورزی را عهده دار شدند، خاطرنشان کرد: این نظارت از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفت وگو خبری باران، با اشاره به ماموریت مستمر نظارت بر اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز در طول سال، عنوان کرد: در تعطیلات نوروز این نظارت ها ویژه خواهد بود.

پورمحمدی هدف از فعال شدن این اکیپ های نوروزی را صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی استان در جهت امنیت تولید دانست و گفت: با متخلفین برخورد می شود و قلع و قمع بنا به دنبال تغییر کاربری غیر مجاز صورت خواهد گرفت و با هیچ فردی مماشات نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.