رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد گفت: قیمت مصوب حلیم درجه یک در ماه رمضان امسال کیلویی ۷۵ هزارتومان و قیمت شله درجه یک ۸۰ هزار تومان است.

نرخ مصوب جدید شله و حلیم در مشهد اعلام شد

به گزارش قدس خراسان، حسن امیریان درباره قیمت مصوب حلیم و شله برای ما مبارک رمضان اظهار کرد: فعالیت واحدهای صنفی اتحادیه در ماه رمضان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت بیرون بر و از ساعت ۱۸ تا یک ساعت مانده به اذان صبح، سرو در محل انجام خواهد شد.

وی درباره قیمت مصوب حلیم و شله افزود: قیمت مصموب حلیم درجه یک در ماه رمضان امسال کیلویی ۷۵ هزارتومان و قیمت شله درجه یک ۸۰ هزار تومان است؛ البته با گوشت گوسفند ۵ هزار تومان در هر کیلو گرانتر است. همچنین قیمت حلیم درجه ۲ نیز کیلویی ۶۵ هزار تومان و شله ۷۵ هزار تومان است.قیمت شله و حلیم امسال ۱۰ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه صنف رستوران‌داران، چلوکباب، آشپزخانه و حلیم‌پزان مشهد با اشاره به وضعیت بازار بیان کرد: امسال حضور مسافران در مشهد ۲۵ درصد بیشتر از  سال قبل بوده و  از ۶ روزم انده بود به عید رونق بازار افزایش یافته است. اکنون ۸ تا ۹ میلیون زائر در مشهد حضور دارند و گروه دیگری از زائران برای ماه مبارک رمضان به مشهد سفر می‌کنند.

امیریان با اشاره به تشدید بازرسی‌ از واحدهای صنفی در مشهد در ایام نوروز گفت: از ۱۵ اسفند بازرسی‌ها در رینگ حرم و اطراف حرم مطهر از واحدهای صنفی اتحادیه تشدید شده است. ۱۴ اکیپ بازرسی از ۱۵ اسفند فعالیت خود را آغاز کرده و همچنین ۲۷ تا ۳۵ نفر بازرس افتخاری در این بازرسی‌ها حضور دارند. از ۲۵ اسفند تا کنون ۱۳ پرونده مربوط به تخلف بهداشتی در اطراف حرم و ۴ پرونده تخلف مربوط به کم فروشی تشکیل  و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.