۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 859632

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد گفت: با تلاش نیروهای راهداری این شهرستان تمامی محورهای مواصلاتی گناباد که به دلیل بارش برف مسدود بودند بازگشایی شد.

محورهای مواصلاتی گناباد بازگشایی شد

به گزارش قدس خراسان، حسین محمدی اظهار کرد: اگرچه بارش برف از ساعت ۱.۳۰ دقیقه صبح امروز در محورهای این شهرستان آغاز شده بود اما نیروها بلافاصله اقدام به بازگشایی مسیرها کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد بیان کرد: هم اکنون نیروها در تمامی محورهای برف‌گیر به خصوص گردنه کریمو حضور دارند و در آماده‌باش به سر می‌برند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تردد مسافران در محور کلات بیشتر بود بازگشایی این محور در اولویت قرار گرفت و نیروها تا صبح امروز این محور که به دلیل برف مسدود شده بود بازگشایی شد، مشکل محور کریمو هم با همکاری نیروهای اداره سرایان رفع و راه روستایی زیرجان هم برف‌روبی شد.

محمدی افزود: بارش برف در جاده گناباد -فردوس (گردنه کلات) و جاده کاخ –سرایان گردنه کریمو و راه روستایی زیبد به زیرجان داشتیم که با تلاش‌های صورت گرفته تمامی محورها بازگشایی شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناباد تصریح کرد: در مجموع ۱۰ نفر از نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان برای بازگشایی مسیر تلاش داشتند، همچنین یک دستگاه شن و نمک‌پاش، ماشین برف‌روب، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه کامیون، یک دستگاه لودر، سه خودروی سواری در محورها هستند.

وی عنوان کرد: هرچند بارش برف در محورها قطع شده است اما از شهروندان تقاضا داریم به دلیل وقوع سیلاب از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و همچنین گردنه کریمو به جد پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.