قهرمان کشتی آزاد جهان در لیست خروجی از اردوی تیم ملی قرار گرفت.

پشت پرده اخراج زارع از تیم ملی پس از درگیری با ستاره ایران

به گزارش قدس آنلاین، اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ قزاقستان، از روز ۵ فروردین‌ماه در کمپ تیم‌های ملی کشتی فدراسیون آغاز شده و تا زمان اعزام ملی‌پوشان به قزاقستان هم طی مراحلی، ادامه خواهد یافت.

امروز اما خبری عجیب از اردوی تیم ملی منتشر شد؛ طی این خبر مشخص شد که امیرحسین زارع، قهرمان کشتی آزاد سال ۲۰۲۱ جهان با تصمیم کادرفنی فعلاً از اردوی تیم ملی خارج شده و تا اطلاع ثانوی در کمپ تیم‌های ملی حضور نخواهد داشت.

اگر چه از ماجرای پیش‌آمده برای زارع به‌عنوان اخراج قهرمان جهان از اردوی تیم ملی یاد شده اما طبق پی‌گیری‌ها بحثی بین زارع و یکی از عنوان‌داران جهانی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد به‌وجود آمده که باعث بروز شایعاتی شده است.

بر این اساس پس از بازی تمرینی بسکتبال درون‌تیمی بین برخی از مدعوین تیم ملی کشتی، درگیری لفظی بین زارع و یکی از مهم‌ترین ستارگان کشتی آزاد ایران پیش آمده که البته با پادرمیانی سایرین و فراست طرفین، قائله ختم به‌خیر شده و ۲ کشتی‌گیر با هم آتشی کرده‌اند.

با این حال بنا به صلاح‌دید کادرفنی، نوعی تنبیه موقت برای زارع درنظر گرفته شده که احتمالاً طی یکی، ۲ روز آینده به پایان خواهد رسید و امیرحسین زارع برای رقابت با سایر مدعیان سنگین‌وزن ایران و آسیا، به کمپ باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.